Sunt deja două săptămâni de când am redus interacțiunile sociale pentru a derula activitatea în condiții sigure pentru toată lumea și ne-am concentrat pe acțiunile esențiale pentru continuitate.
Deși ne-am izolat fizic, legăturile cu toți cei cu care relaționăm sunt cel puțin la fel de puternice. Acum este momentul, mai mult decât oricând, să ne gândim la ceilalți și să ne sprijinim reciproc pentru a putea trece împreună prin această perioadă.
Sănătatea și starea de bine a angajaților, clienților și partenerilor noștri sunt prioritățile noastre.
Livrare colete
O parte din echipa noastră, cei din activitățile operaționale și de producție, lucrează zi de zi la livrarea comenzilor. Dezinfectăm, igienizăm, ne protejăm, vă protejăm. La fel, coletul tău și produsele pe care le aștepți.
Asistență tehnică
Cei din echipa de asistență tehnică, fac tot posibilul ca utilajele să fie la capacitate optimă și tu să-ți onorezi promisiunile față de clienți. De cele mai multe ori la telefon, foarte des și online, câteva vizite esențiale și în ateliere, în aceleași condiții de siguranță și prevenție.
Consultanță promptă
Iar cei care și-au mutat complet biroul acasă sunt alături de tine pe toate canalele de comunicare. Rămânem conectați permanent și facem tot ce ne stă în putere să asigurăm răspunsuri prompte, continuitatea livrărilor și a service-ului cu profesionalism.
Home & Business:
comenzi@accesoria.ro | 0214571711
www.accesoria.ro
Divizia Echipamente:
echipamente@accesoria.ro | 0214571714
www.accesoria-echipamente.ro